Vi er her for deg!
Kundeservice er høyt prioritert hos oss og om du har spørsmål eller trenger assistanse er vi her for å hjelpe!
Kontakt oss
[email protected] / 990 29 871 / Whatsapp
Vi streber etter å svare på alle henvendelser innen 24 timer.
Ofte Stilte Spørsmål
Har du spørsmål? Vi er her for å hjelpe!
Abonnement
- Kan jeg kontakte kundestøtte eller bestille en demo først?
Absolutt! Vi er tilgjengelige for å svare på alle spørsmål du måtte ha. Ikke nøl med å sende oss en e-post på [email protected] eller send oss en melding på vår Kontakt-side.
- Kan jeg avbryte når som helst?
Ja, det kan du, alle våre abonnement er forhåndsbetalt for en periode og om du sier opp kan du benytte tjenesten ut den betalte perioden. Det er ingen oppsigelsestid.
- Hva skjer når jeg registrerer meg?
Du vil motta to e-poster. Den ene er betalingsbekreftelsen din og den andre er velkomstmailen din med påloggingsinformasjonen din for å få tilgang til plattformen. Du kan begynne å sette opp kontoen din umiddelbart, noe som vil ta bare 10 minutter.
Hvis du har spørsmål, har vi en opplæringsvideo og brukermanual. Du kan også sende en e-post til [email protected] når som helst for å få hjelp.
- Hvorfor er dette så mye billigere enn alle de andre?
For det første: Rykteflom er grunnlagt av en lokal bedriftseier for andre lokale bedriftseiere. Enkelt og greit fordi annen programvare for omdømmehåndtering er altfor dyre og ikke overkommelige for en liten bedrift. Hos Rykteflom liker vi det enkelt og greit. Det er ingen skjulte ekstrafunksjoner og tjenester du aldri vil trenge. Vår programvare er lett å bruke, en selvbetjeningsplattform som du enkelt kan administrere selv. Våre priser er transparente og forhåndsbetalt, ingen oppstartsgebyrer, og vi gir deg en 14-dagers gratis og risikofri prøveperiode. Vi er ganske sikre på at du kommer til å elske Rykteflom!
- Får jeg fakturaen med en gang?
Absolutt ikke! Du har en hel 14-dagers prøveperiode med Rykteflom uten å bli belastet en eneste krone. Hvis du bestemmer deg for å avslutte, av hvilken som helst grunn, sender du oss bare en e-post for å unngå å bli belastet når prøveperioden er over. Vi liker å holde ting enkelt og tydelig 😉
- Hvordan kan jeg betale for abonnementet?
Vi samarbeider med Stripe og det er der flere betalingsmuligheter. I betalingsløpet vil du se hva disse er.
Ta kontakt om du ønsker annen type betalingsmulighet.
Rykteflom-app
- Overholder Rykteflom Googles retningslinjer?
Rykteflom er 100 % i samsvar med Googles retningslinjer. Når det gjelder "review gating", eller filtrering av anmeldelser, så følger Rykteflom dette ved å tillate alle kunder - ikke bare de som er fornøyde - å legge igjen en Google-anmeldelse fritt. Hvis en kunde har hatt en negativ opplevelse og for eksempel har gitt to stjerner, blir de bedt om å skrive en privat tilbakemelding til bedriften. Alternativt gir vi fortsatt en lenke nederst på siden, som kunden kan bruke til å legge igjen en anmeldelse på Google.
- Vil online anmeldelser hjelpe med SEO?
Svaret er JA, 100%: Google og andre søkemotorer prioriterer bedrifter som har flest online anmeldelser og sosial bevissthet foran andre. Med alle sosiale medier og nettsteder, er online anmeldelser den nye SEO.
- Hva er kvaliteten på anmeldelser avhengig av, ifølge Google?
Ifølge Google er det fem hovedfaktorer som påvirker kvaliteten på anmeldelser:
- Antall og poengsum:
Mange anmeldelser og høy poengsum gir et sterkt inntrykk av at virksomheten din leverer kvalitet og tilfredsstiller kundene. - Frekvens:
Hvor raskt du får nye anmeldelser spiller også en rolle. Jo flere anmeldelser du får jevnlig, desto bedre blir inntrykket av virksomheten din. - Nylighet / Ferskhet:
Nyere anmeldelser anses som mer relevante og pålitelige, så det er viktig å oppmuntre kunder til å skrive anmeldelser kontinuerlig. - Autoritet:
Google foretrekker anmeldelser fra Local Guides-brukere eller de som legger igjen mange anmeldelser, da disse brukerne anses som mer pålitelige og engasjerte. - Variasjon:
Google verdsetter lange og detaljerte anmeldelser med godt skrevet tekst. Dette viser at kunden har lagt tid og innsats i å dele sin erfaring, noe som gir mer verdi for andre potensielle kunder.
Ved å fokusere på disse faktorene kan du jobbe mot å forbedre kvaliteten på anmeldelsene dine og dermed styrke virksomhetens omdømme på Google.
- Antall og poengsum:
- Hvorfor er google anmeldelser viktige?
Gode omtaler i Google er ekstremt viktige for alle typer virksomheter. Omtalene gir potensielle kunder verdifull innsikt og informasjon før de bestemmer seg for å kjøpe et produkt eller en tjeneste. Med omtaler får du mer kontroll over virksomheten din og de kan hjelpe deg å forstå kvaliteten på tjenestene bedre.
Da har du muligheten til å gripe inn og forbedre dem der det er nødvendig. En høy poengsum og mange omtaler på Google tiltrekker flere potensielle kunder, styrker bedriftens troverdighet, forbedrer ditt omdømme på nett, bygger lojalitet blant forbrukerne og gir deg muligheten til å utkonkurrere konkurrentene dine. Alt dette vil bidra positivt til inntektsflyten.
- Har jeg grenser for massekampanjer med WhatsApp?
Nei, det er ingen grenser for sending via WhatsApp.
- Hvordan kan jeg be om hjelp og hvor snart vil jeg kunne motta den?
Rykteflom er en norsk tjeneste som tilbyr kundestøtte innenfor helt vanlig arbeidstid i Norge, altså mellom kl. 8-16. Hvis du trenger hjelp, kan du kontakte oss via WhatsApp eller [email protected] så svarer vi så snart som mulig.
- Hvordan ber jeg om kundeanmeldelser?
Det er mulig å få anmeldelser gjennom 4 metoder:
- Gjennom QR-koden som må lastes ned, skrives ut og plasseres, på bordene, i kassen, i resepsjonen, i rommene (på strategiske punkter i virksomheten din) for å spørre kundene for å gi tilbakemelding/anmeldelse: Kunder som skanner QR-koden vil se lenken din for å legge igjen anmeldelser.
- Hvis du har kunde-e-poster eller telefonnumre tilgjengelig, kan du med bare noen få klikk sende alle forespørslene dine via WhatsApp, e-post eller SMS.